denrosafriheten

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Sarah - 30 oktober 2010 16:37

Fast jag ska inte på någon maskerad tyvärr! Men lite svartare än vanligt, har Vampyre Dust på ögonen och jag kör en nästintill helsvart utstyrsel. Måste se lite välvårdad ut eftersom vi ska på födelsedagskalas hos fina tjejer.


  


Nu måste jag skynda mig lite. Kanske ses ute i nattvimlet!?

 

 

PUSS!  

Av Sarah - 30 oktober 2010 11:15

Gårdagen var trevlig, dock vääääldigt mycket folk ute. Kanske inte så konstigt med tanke på löning. Blev en rätt tidig kväll då alla jobbat (utom jag!) och alla spar sig tills ikväll.  


Eftersom jag var hemma innan 12 igår så hann vi med o koka en kopp te, ta fram macka och cookies och mysa ner oss under filten i soffan. Utgång och filmmys en fredagkväll är inte alltid man hinner med! Predators såg vi iaf, eller jag somna rätt så fort. Man blir trött av att gå på Ikea och några öl!


Jag tar igen det idag o laddar upp med frulle och lite Harry Potter här hemma. Ikväll däremot blir det födelsedagsfest och sedan utgång. Ska bli kul o dansa lite! Weehoo!!    




//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards