denrosafriheten

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sarah - 21 oktober 2010 21:22

Nej, jag bäddade inte ner mig under en filt o började läsa boken. Istället fick jag ett städryck, så nu är lägenheten så fiiin.   


Det blir alltid så, jag ska bara.... jag ska bara....


Just nu ligger jag nerbäddad i sängen iaf. Tänkte kolla på Harry Potter, första filmen. Har inte sett någon av dom så jag har ju massa film o se helt plötsligt.



Jag är inne i en kärringperiod nu då jag är helt besatt av korsord. Har säkert 4 olika korsordstidningar jag pendlar mellan. Det blir så ibland, jag får värsta jagmåstebarahaettkorsordattlösaomedelbums-ryck. Tiden flyger iväg o det är ju så kul! Extra mysigt när man har två små fina kissar som mer än gärna biter, sliter, brottas o sover på/med tidingen. Eller inte...  


Nu är det iaf mys o filmtajm här hemma!



Godnatt på er..  

Av Sarah - 21 oktober 2010 18:53

Sådärja, nu har jag lekt lite... Nå vad tycks? Mår ni illa av mönstret?  



Har ingen lust o skriva just nu, ska hoppa in i duschen och sen gräva ner mig i min nya bok. Ja du läste rätt, jag har köpt en bok!!


Diamanter är för evigt - Lauren Weisberger. Samma tjej som skrev Djävulen bär prada. Jag kan erkänna att jag köpte den pga av omslaget och för att filmen (läs djävulen) var bra!


Snart är det helg också! Min jobbhelg iofs, men nu har julen kommit och jag har lite att pyssla med.  



Tjing!



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards