denrosafriheten

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Sarah - 3 oktober 2010 17:00

Mmm nu är jag som en ny människa. Har pysslat om mig själv hela eftermiddagen och hunnit med o slappa o mysa med  mina söta i soffan. Vissa söndagar är ju bara för sköna! Skönt att inte vara bakis heller .


Har precis varit ute en sväng och handlat. Ikväll blir det tacos o film. Vi tänkte se Knight and day. Nu ska jag börja med maten o vänta på att min fina ska komma hem!   


Just ja, har suttit o surfat runt på lite Egypten-sidor. Och nu längtar jag ju bara ännu mer. Dagens väder är 38 grader och sol! Lär säkerligen vara lite svalare om en vecka då vi åker men ändå! Slippa blåsten och kalla mornar för en liten stund.


Ett par bilder från dagen---->


Bra start med varm choklad o grädde med smarriga mackor såklart!


 

Ett par anledningar att inte lämna soffan.. iaf i första taget!


 

Och självklart min lilla godis som vägrar lämna mig ifred (what so ever).


 


Hoppas ni får en mysig kväll! (Jag har börjat längta lite smått till julen oxå) Och jag vet ju ett par till som brukar vara tidiga med det.  




Tjing!




Av Sarah - 3 oktober 2010 12:00

Jag kom upp i fredagsmorse och jag befann mig på jobbet klockan 06. Däremot gick jag inte hem klockan två utan kompade en timme och gick hem vid ett  Såå skönt att få en kort fredag, då känns ju helgen så mycket längre.


Stannade på stan och hittade både present till mormor och saker till mig själv (såklart), men duktiga jag tog mig i kragen och köpte ingenting! Förutom lite nödvändiga saker.


Igår så var vi iväg och firade hela familjen (i princip). Smörgåstårta och smarrig chokladtårta till efterrätt. Trevligt!   Tack för skjutsen hem mammsen o pappsen!  


Igår kväll så kom bästa Frida över med Anna. Singstar ,chilinötter och öl stod överst på menyn. Och JA det var något fel med den ena micken, det är bevisat! Ska försöka lista ut vad problemet kan vara. Knäppdator!

En hård och jämn match i TP, och som kännt så finns en vinnarskalle bland oss som nu fick motstånd från andra sidan!   Det var otroligt jämt och när klockan började bli mycket urartade allt i hysterisk skratt, feltolkningar och talsvårigheter.


En väldigt lyckad kväll, thank you Darlings!  



Idag är det söndagsvila, ska göra en helrenovering av mig själv. Hårinpackning, extra lång dusch, fixa naglarna och vaxet är framplockat. GAAH!

Nu är det bara en vecka kvar innan vi sitter på flyget ner till solen och värmen!! Wuuhooo, längtar ihjäl mig nu.


Vill också säga GRATTIS till fina Emma o Patrik som köpt sig en fin fin lya inne på kungsholmen (jag är inte alls avis  ).



Laters godingar!

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards