denrosafriheten

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sarah - 25 oktober 2010 17:57

Tjoho nu har jag en ny vinterjacka! Yes och lite av ett fynd om jag får säga det själv. Jag blir lätt suktad av diverse jackor med bra märken men då hamnar man runt 4-500 tusen. Vilket min ekonomi inte tillåter just nu. Så lite deppigt va det i början när jag insåg att de "vanliga" märkena gjorde att man såg ut som en soptunna ungefär. Men jag lyckades hitta en finfin svart rätt så lång jacka (nu slipper jag frysa om rumpan mamma!) som min passade min jackbudget. Jag är nöjd! 



Snubblade över två skitsnygga glaskulor med glitter och lysdioder i som jag ska hänga i köksfönstret till jul men att julpynta nu är lite väl tidigt. Hopppas tiden går fort till advent så man får hänga fram julstjärnorna och fixa julmys i lägenheten. Hoppas mina små monster inte dödar allt bara...  


Kom på idag att jag har en balkong också. Någon fin lykta kanske man ska fixa till vintermörkret. Ljusslingor är nog inte min grej men något annat juligt borde ju finnas (?).



Näpp nu ska jag fixa lite här hemma!



PUSS!  


//





Av Sarah - 25 oktober 2010 09:30

Godmorgon godingar!


Ahh nu har jag sovit 11 timmar!! Sjukt skönt med sovmorgon!!

Igår så var det en riktig myssöndag, regn o regn o massa regn. Kom hem efter jobbet, beställde pizza och mös ner oss i soffan o kollade Toy story 3. Fixade ihop en hel bunke med marängsvisch och en påse Polly till efterrätt.

Riktigt onyttigt!


Idag är jag pigg piggelin o ska åka in till stan för att träffa Kim och leta vinterjacka.

Bäst jag hoppar ur varma sköna sängen o fixar lite frulle. Allt går ju så mycket långsammare när man är ledig, men gud så skönt det är att inte stressa.




  


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards