denrosafriheten

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sarah - 6 september 2011 20:48

Glömmer hela tiden bort vad det är för dag. Inte för att jag lider nämnvärt av det men när man planerar med någon som faktiskt jobbar så har det ju betydelse!


Idag har jag varit på stan igen, inte för att jag behövde shoppa mest för att det är kul att titta. Känns som alla butiker har samma skit hela tiden och att det aldrig kommer in något nytt. Eller lite nytt är det ju men jag vill ha förändring när jag kliver in i en välbekant butik. Överallt är det samma. SUCK! Kanske en klocka att jag gått liiiiite mycket på stan senaste tiden........äsch.


Har suttit och surfat och drömt mig bort för en stund. Läst om olika resmål och blivit sugen på att åka såklart. Vi var ju i Egypten och Malaysia förra året men nu känns Europa spännande. Kanske Spanien eller Italien? Jaja, drömma kan man ju få göra. Vad vore livet utan drömmar?  


Imorgon ska vi åka och skriva faderskapspapper så nu är vi snart familj även på papper. Ska fylla i namnanmälan till Liten också. Papper hit och dit och försäkringar hit och dit. Känns lite extra vuxet när man betalar försäkring till någon annan. Mina monster är ju såklart försäkrade också, tack gud (mig själv) för det!


  Det bästa av allt!


Nu ska jag göra en djupdykning i skafferiet och frysen och kolla om det finns något smarrigt. Kvällen är ung! Wiihoo...  


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards