denrosafriheten

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sarah - 14 september 2011 22:43

Hittade en fönsterbräda på Hornbach idag. Det blev en vit, tyvärr hade dom inte en 260 cm lång utan jag fick nöja mig med en som var 250 cm lång. Jaja, fint blev det iaf. Jag har verkligen ett jättestort fönster i vardagrummet. Vi hann med en sväng på Ikea också så ett par nya gardiner och en lampa damp ner i min påse. En blomma på vägen ut piggade ju upp det hela. Så nu är mitt vardagsrumsfönster jättefint  


Har fått en liten uppdatering från mina små monster. Dom verkar ha det bra men är fortfarande lite skygga. Sover i deras sovrum och har utforskat huset ordentligt. Skönt att det går frammåt! Men jag saknar dom så... helt sjukt tomt här hemma nuförtiden. 


Jaja, vi har ätit en smarrig middag i form av ugnsbakad falukorv med potatismos (riktigt mos inte pulver), hej svenne! Det är underskattat med enkel mat.


Ska fixa iordning Liten för natten och krypa ner i soffan nu, i hopp om att hon snart ska bli trött. Jag tycker vi snart kan sova eftersom vi gick upp så tidigt imorse. Jag är iaf trött!


God natt!

Av Sarah - 14 september 2011 08:53

Nu är vi uppe ur sängen! Trodde aldrig jag skulle lyckas men nu är jag vaken (typ) och uppe. Godmorgon! 


Idag ska vi åka och leta efter en ny förnsterbräda. Var hittar man en sån egentligen? Jag tänker Hornbach, Bauhaus kanske?  En liten sväng förbi Plantagen också kanske.


Usch det regnar ute så promenad med vagnen blir det inte idag. Ska träffa fina C som ska följa med och handla och vi tänkte väl fika/äta lunch och bara umgås.


Igår var en riktig filmdag, såg ju Bridesmaids på dan men också Thor på kvällen. Om man inte är så stort fan av action så finns det lite att vila ögonen på i Thor. Helt klart värt. Bra filmer! Spring och se.  


Hoppas ni får en fin dag i höstvädret!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards