denrosafriheten

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Sarah - 19 september 2011 13:53

Hej godingar!


Har haft en skön helg. Fredagen spenderades i soffan framför Idol med bästa Fia. En enkel men god middag och en smarrig kladdkaka till efterrätt gottade vi i oss. En skön kvällspromenad var alldeles lagom frammåt tolv.


På lördagsmorgon packade jag min och Litens väska för att åka till mamma och pappa i Mariefred. Soligt och skönt väder! Vi gick en långpromenad och hälsade på mormor. Hon visste inte att jag och Liten var med så det blev en glad överraskning!


  Liten med gammelmormor 


     Soligt höstväder!


På söndagen åkte vi till Hedlandet och handlade lite allt möjligt. Mest kläder till Liten men också lite heminredningsprylar. Wiihoo, alltid kul med nytt!


Hade en myskväll med min fina igår, åt smarrig middag och kolllade en romantisk komedi. Precis lagom. Somnade gott och har nu haft världens sovmorgon med mina bästa!


Med tanke på det regniga vädret har vi inga större planer idag. Daniel är ledig för en gång skull och vi tänkte mysa ner oss i soffan med en film nu. Ska fixa iordning lite marängsviss att gotta i oss. Det är lite fredag-hela-veckan här hemma .


Tjipp!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards