denrosafriheten

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Sarah - 4 augusti 2011 19:18

Idag har vi haft vilodag här hemma. Kom ju hem igår och ibland är det skönt att bara göra ingenting. Har myst i soffan hela långa dagen. Jag har inte ens satt på mig ordentliga kläder 


Nu har min lilla somnat i vagnen och min fina är iväg till stan för att roa sig med lite biljard. Jag ska packa inför imorgon och pussa och leka extra med mina små monster. Vika tvätt kan nämligen vara det roligaste som finns, tätt följt av att jaga flugor. En kvällspromenad för att svalka oss ska nog hinnas med också.


Vi skulle kunna kalla oss för rastlösa familjen, för en dag är nämligen tillräckligt för att vila på. Imorgon åker vi söderut och vidare till Öland för att hälsa på bästa Fia. Jag hoppas på mycket sol och slappa dagar. Men chillar ju bäst när man inte är hemma. 



//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards