denrosafriheten

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Sarah - 24 augusti 2011 21:18

JA mina vänner! Här repar man sig snabbt. Det jag trodde var en långdragen febermonsterförkylning var egentligen något helt annat. Det har gått över och febern är puts väck. Mjölkstockning var rätt diagnos, inte helt behagligt.


Efter en hel dag (igår) hemma i soffan med pjamas kände jag att det kanske var dags med lite luft. Tog en sväng till Liljeholmen med Fia och skulle egentligen ha ett par leggings men kom därifrån med ett par nya skor och ett linne. Investerade i ett par ordentliga BH:ar oxå. Sjukt svårt att hitta snygga ammningsbehåar som sitter bekvämt.


Till min stora förvåning kom jag i ett par gamla jeans som jag hade innan graviditeten, I´M BACK!!  


   Det nya linnet och mina astajta gamla stuprörsjeans och de nya skorna. Ursäkta den halva bilden men håret är inte på topp, jag skyller allt på ammningen.


  Höstskor!



Det får vara allt för nu!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards