denrosafriheten

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Sarah - 20 juni 2010 14:47

Har spenderats på balkongen med mina små söta killar.   


Glassen är given likaså den härligt randiga madrassen som får duga till möbler kommer på plats.



Myskille nr 1:

  


  

 och myskille nr 2:bli inte lurad av det söta ansiktet, han dödar ALLT!   

  


Har självklart hunnit med tvättstugan och en picknick för kvällen kanske blir av. Ska se till o baka ihop något smarrigt innan min fina kommer hem! 




Ibland känner jag mig ovanligt effektiv trots att jag knappt gör något.  

 

 

 

 

 

 

//

 

 

Av Sarah - 20 juni 2010 11:35

Äntligen en ledig helg med sol! Jag har legat på balkongen, tillbringat nästan all vakna tid utomhus. Tvn har fått vänta till senare.


Fredagen spenderades med en flaska vin och god mat hemma hos Fia. Till efterrätt bjöds det på supergod paj och båda hamnade nog lite i matkoma.    Mycket trevligt med massa skvaller och gott vin och vem har sagt att det alltid måste sluta med utgång? Vi insåg att åldern satt sina spår och vi ville spara oss till morgondagen.  


Lördagen var lite oklar tills vi beslöt oss iaf att trotsa folkmängden och bege oss in till det kungliga bröllopet. Även om vi båda inte är jätteintresserade så är det ju faktiskt en historisk händelse! Dagen och kvällen blev mycket lyckad!


Först började vi i Slussen och tog oss ner till slottet. Två cheeseburgare på Mcdonken och var jag mer än positiv till att brotta mig fram i folkmassorna.



Vi lyckades ta oss fram och så småningom kom kungligheterna!




Jag lyckades ta en bra bild på båten (dock när dom redan klivit ur )


Efter detta var vi lagom matta och hade fortfarande ingen plan , men att vi var törstiga var ett faktum. Vi tog oss upp till Söder och där stötte vi på Batmobil!


COOLT!!!     


Vi beslutade oss för att lite mat i magen skulle göra gott och vips hade vi hittat ett gammalt favorithak (till mig iaf). En mumsig räksallad fanns på menyn.


   


Vi hamnade nere på Gustav Adolf Torg där det skulle vara ett jättestort dansgolv utomhus och mycket riktigt... (DJ:sarna är uppe i huset där det lyser lila.)


  

   

Och ja,. mycket folk var bara förnamnet. Så vi gick vidare till stammishak OXid som nu bytt ägare. Vilket var helt OK.

Vi gick till Stureplan en sväng och in på Sturehof för att få lite omväxling. Men vi hamnade lika fort tillbaka på Oxid och dansade sista 45 min innan det var dax för hemgång.  



Idag blir ytterligare en dag utan planer. Och det är ju dom dagarna som brukar bli dom bästa! Nu är det sol på balkongen igen, och mitt huvud kanske är lite tyngre än vanligt.




  




//




Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards