denrosafriheten

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Sarah - 17 maj 2011 11:50

Blä för att vara sjuk! Förmodligen bara en förskylning, snabbt övergående hoppas jag! Blir hemma från jobbet idag iaf och vilar mig. Jag kan sätta hundra spänn på att det var dendärmänniskansomhostademigraktiansiktet hela vägen från hagsätra till gullmarsplan häromdagen. Eller den där snoriga illaluktande typen som flåsade över mig på tbanan mellan gamla stan och östermalmstorg i förra veckan. Aja, äckliga människor kommer man inte ifrån i stan helt enkelt.


Jag har ett liiiiiitet problem att släppa jobbet när jag måste vara hemma. Var nära på att åka dit idag iaf, men med feber och grönt snor kanske man ska tänka en vända på sina arbetskamrater först. Jag brukar aldrig ha problem med att släppa jobbtankar och bara få vara sjuk eller ledig. Men inte just nu. Kanske beror det på att jag vet att inom en snar framtid kommer jag inte vara där längre (på väldigt länge) och jag vill lämna över en tip-top avdelning.   



Trååååkiiiigt inlägg men mer glammigt är inte mitt liv just nu .



Btw så har jag blivit hemnetknarkare igen. Vilken extremt beroendeframkallande sida!



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards