denrosafriheten

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Sarah - 27 mars 2011 19:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah - 27 mars 2011 19:19

God kväll godingar!


Jag har kommit på att jag ska sluta lova saker i bloggen, som i tidigare inlägg om en bild på nya håret. Jag har inte varit "iordninggjord" på hela helgen, och en tofs mitt på huvudet är inte så mycket att visa.


Jag har hela helgen bott i garderoben! Städat, rensat och målat. Allt tog liiiiite längre tid än jag trodde så mamma kom upp idag o hjälpte till. Tack! 


Nu ska det målas en gång till bara och det kommer bli superfint och praktiskt när det är klart med inredning osv. Tänkte att ni kan få se bild redan nu!


Så här får ni en kik. Ingen begär ju en snygg frisyr bland all denna färg 


Före..

 


Efter..

 


Fick en mumsig middag lagad åt mig ikväll också. Och jag kan säga att efter ha målat både väggar och tak så var det mer än uppskattat att få maten serverad! Min bästa!! 


Tadaaa..


 


Ikväll blir det film och mys i soffan. Ska försöka slappa lite innan jobbet väntar imorgon.



 


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards