denrosafriheten

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Sarah - 6 februari 2011 18:23

YES, äntligen så var man ledig! Jobbhelgen avklarad - Check!


I fredags så var det i princip hem och vända. Kom inte hem förens nio-tiden och skulle vara på jobbet halv åtta igen lördagmorgon. Men vad gör det när man har en mysig lördagkväll att se fram emot?


Åkte hem till bästa Anna och Oscar för middag och melodifestivalen. Nya lägenheten var såå fiin och sååå stoooor. Så nu vill jag flytta igen såklart.   Hummer och svamptoast, godis i massor och chips & dipp. Behöver jag berätta att vi knappt kunde röra oss efter allt gott!? Ibland får man svulla i riktigt gottiga saker. Tack söta ni!   


Kom hem halv tolv och en dusch och lite mys så sov jag som en stock. Dagen idag har dessvärre inte gått så fort och jag har varit tröttare än tröttast. Så inatt tänkte jag ta igen lite missad sömn minsann.


Nu har jag precis ätit god middag som min fina fixat. Tänkte slänga mig i duschen och sen rota fram någon film och bara slappa hela kvällen!



  


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards