denrosafriheten

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Sarah - 13 januari 2011 21:54

Idag har varit en riktig på-stan-dag! Tog bussen ner till stureplan efter jobbet och gick mig sedan upp till drottninggatan, genom gallerian you name it. Hittade två fina tunikor ett par armband och ett halsband. Bild får komma imorn!


Träffade fina Emma för en middagsdejt och sedan ytterligare några affärer. Inredning och kläder är det som går hem bäst.   


Ikväll är min fina iväg och spelar fotboll och han lär väl trilla in runt halv tolv- tolv tiden. Med andra ord hinner jag gott o väl nanna ner mig i sängen och förmodligen somna gott (om inte terroristkatten och hans medhjälpare hittar på bus förstås).


Näe, orkar inte sitta upp längre. Börjar tiiidigt imorn igen och jag lär snart vara i zombiestadiet om jag inte får min sömn.


Återkommer imorgon!   

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards