denrosafriheten

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Sarah - 7 april 2010 19:49

Det känns som tiden knappt räcker till, hela veckan är planerad och nästa likaså. Hur ska jag hinna med allt?


Igår fyllde fina Fia år och det firades hemma hos henne med tårta och goda snittar.   Jag som börjar okristligt tidigt på morgonen var tyvärr tvungen att bege mig hemmåt vid niotiden.


Idag har jobbet känns ovanligt segt, lite lättare gick det efter klockan tolv då det fanns lite nya grejer att fixa. Efter den extremt tunga dagen fick Fia bli min personliga tränare! Jag har nämligen GYMMAT för första gången i hela mitt liv. 

Och det var faktiskt inte så farligt som jag trodde, jag lär fortsätta ! Det återstår att se hur jag mår imorgon eftersom vi i princip provade alla maskiner under de två timmarna.


Nu är det fullt ös hela veckan och nästa likaså, ska försöka klämma in en tvättid och jaga-present-på-stan-tid eftersom dom ännu inte finns med i planen.


Men snart så snart ska jag bara koppla av på playan och NJUTA med min bästa!!

Längtar ihjäl mig och jag kan erkänna att jag stundtals får resfeber, men det går över rätt snabbt......!!  



Nu blir det en film (efter jag diskat och duschat)... och gjort allt annat som jag borde göra. Men problem är väl till för att skjutas upp och glömmas bort om jag inte minns fel.




//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards