denrosafriheten

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Sarah - 25 mars 2010 19:30

YES! Lönen har flugit in på kontot i vanlig ordning, och jag springer ut på stan DIREKT i vanlig ordning! Allt är precis som vanligt förutom att jag hade med mig ett litet (eller rätt fett) presentkort in på Kicks. Det blev en ny mascara, köpte en riktigt bra för en gångs skull som ska vara deras bästa (enligt det sjukt trevliga biträdet) Diors nya Extas, bara namnet liksom!   Det blev ett par ögonskuggor från make-up store, nagellack och lite annat smått och gott. Det är verkligen skönt att få unna sig ibland.


Imorse när jag trött som få "läste" metro tyckte jag mig se ett par skitsnygga pumps! Gick förbi affären efter jobbet och blev SÅ besviken! Va fan! Inget stämde, varken färg, kvalitet eller ens remmarna på skon  

Jag gick därifrån utan skor men jag kände mig ändå nöjd att jag inte sprätt iväg mer pengar.


Ska försöka att inte spontanshoppa så mycket nu för snart bär det av till MALAYSIA!!

Om 3 veckor rättare sagt.... ganska precis idag. Wiiiieee!!  


(ok, jag vet att jag missbrukar smilisar)




//



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards