denrosafriheten

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Sarah - 5 mars 2012 20:25

Imorgon förmiddag ska vi på Babysim! Ska bli så kul o ta med Liten dit, tror hon kommer tycka det är spännande med stor bassäng och små bebisar att titta på. Hon kommer säkert tillhöra den äldre skaran men va gör det? Det är ju aldrig försent o vänja sig vid vatten.


Temperaturen ligger på ca 32- 34 grader i bassängen och det är ungefär samma som när jag gick på gravidgympa. Man slipper frysa, tack för det!


Hit ska vi....


http://www.vattenhuset.com/sidemenu/vara-simhallar/vattenhuset-i-alvsjo/



Jag hoppas att det uppfyller mina förväntningar men det återstår o se!



Nu ska jag få min onda rygg insmord..


Godnatt!

 

//

Av Sarah - 5 mars 2012 10:15

Börjar veckan med ont i ryggen.   Något hände imorse när jag va ute o parkerade om bilen, sitter långt upp mellan skuldrorna o ilar lite upp i nacken. TYPISKT!


Håller på o sorterar och rensar ut Litens kläder. Hade tänkt åka och shoppa lite idag, men hoppar nog de om det inte släpper i ryggen. Babysimmet börjar imorn så skulle vilja ha en ny bikini.


Nu släpper snart bloggplatsen en app så det blir enkelt att blogga från mobilen. Kanske kan jag bli lite bättre på att uppdatera! Och kanske lite mer bilder. Mobilbloggning here I come!!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards