denrosafriheten

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Sarah - 4 mars 2012 08:44

Godmorgon!

 

Här hemma är vi uppe tidigt, det var någon som inte tyckte vi skulle ligga o dra oss i onödan. Så har ätit frulle och kollar nyhetsmorgon nu.


Igår blev det en rätt intensiv dag, gick upp 08.00, tvättade på fm, städat, vikt tvätt osv...  varit ute i solen! Gungat o promenad, lagat lunch och middag för att slutligen natta Liten och duscha, byta om o sminka mig. Åkte in till Gamla stan för en öl med fina vänner. Det var trevligt och egentligen var planen att gå ut och dansa men vi fastna på puben.


Liten var hemma med pappa och som jag ser har hon gästbloggat! Haha, roliga ni är!  


Skönt att inte va bakis och vi får se vad som händer med dagen, kan ju dock medge att jag skulle vilja sova någon timme till men får helt enkelt vänta tills det är nannadags för Liten igen...


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards