denrosafriheten

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Sarah - 1 mars 2012 21:16

Ja som vanligt rusar tiden iväg och jag hinner aldrig blogga. Liten kryper så det gäller att ha koll på henne hela tiden när hon är vaken, och det är hon ju största delen av dagen. Denna veckan har vi träffat Litens polare, gått promenad, gungat, tittat på pappa när han åker skridskor, umgåtts med Cecilia och åkt till Ikea, hälsat på Linda och hennes lilla Agnes och gått mera promenad och gungat ännu mer. Sol, sol, sol och värme! Jag älskar att våren är på ingång men har samtidigt såklart lite tidspanik. Allt är som vanligt med andra ord.


Imorgon skulle det bli superfint väder igen så vi planerar en dag utomhus och ska förbi hemma hos Cecilia för lunch och kanske fika, hon har lovat att baka så det kanske bara blir fika   I helgen kommer Frida till stan så ska försöka hinna se henne något, blir tajt schema när man inte är i stan så ofta men vi skulle försöka få ihop det.


Nästa vecka är snart full den med och jag brukar nästan aldrig skriva vad jag ska göra utan bara vad jag gjort. Men men , whatever. Babysim, BVC-besök för 8-månaders kontroll och en tripp till Mariefred är ett axplock.  


Ikväll är jag solo som vanligt. Torsdag = fotboll och det var väl ingen nyhet. Men i brist på annat kan jag ju berätta att jag har slängt mig i soffan precis och svullat Ben & Jerry Cookie Dough och slökollat tv. Liten sover som en stock och jag kommer förmodligen krypa ner o snusa på henne innan min fina kommer hem. ( Vi går faktiskt upp 08-08.30 nuförtiden så jag nannar rätt tidigt jag med) hehe....


Nu ska jag kolla lite bilder och bli nostalgisk, ska framkalla en del tänkte jag!


Ha en fin kväll!

 

//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards