denrosafriheten

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Sarah - 26 februari 2012 22:21

Go´kväll!

 

Söndag i all ära. Sitter i soffan och är slö, har jobbat hela helgen och det har gått bra! Var faktiskt kul att få komma iväg och vara lite vuxen ett tag. Har haft en kul helg med mycket skratt och rå jargong. I like it! Tiden har gått sjukt fort och nu är helgen slut. Eller ja, jobbhelgen kanske jag ska skriva.


Min fina har ju varit hemma med Liten och det har gått superbra!! Inget skrik, inget gnäll bara jättebra hela tiden. Känns hur bra som helst för mig det gör det hela lite lättare att tänka att jag faktiskt ska jobba heltid så småningom. Hon har lärt sig att sätta sig upp själv och krypit sina första "kryp". Jag blev mer eller mindre stum när jag kom hem och såg detta. Jisses så stor hon blivit, på 9 timmar!! Ändrat utseende tycker jag också att hon gjort men det är nog bara inbillning. Vår fina supertjej! Fick middagen serverad och disken var diskad när jag kom hem. Det är lätt att vara hemma med Liten tycker D och är såklart gladare än gladast     


Har snusat och myst med henne hela kvällen nu, hon somna runt åtta och jag fastna såklart i sängen. Kvällsmänniska som jag är har jag återuppstått och nu efter en kopp te är jag inte alls trött längre. Borde egentligen sova för imorgon förmiddag kommer Litens polare hit!


Ska kanske plocka undan lite ikväll... för imorgon lär vi säkert ha sovmorgon   




Tjipp!

 

//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards