denrosafriheten

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sarah - 24 februari 2012 21:08

Dagen har masat sig fram i sann bakisanda. Var ute med finaste tjejerna och drack lite öl igår! Vaknade imorse och har varit otroligt seg hela dagen, men helt klart värt det! Vi hade en jättetrevlig och rolig kväll. Längesen jag skrattade så mycket så tårarna spruta. Tack söta ni!  


På dagen träffade jag Litens polare och hängde i en lekpark. Gunga är kul! Och ännu roligare när man har någon att gunga med. Trevligt och vi kommer så som ofta in på konstiga samtalsämnen som orsakar skratt med kramp i magen.   På måndag kommer dom ut hit så vi ska fika, leka och visa våra hoods. Liten kommer typ dö om någon annan ska leka med hennes leksaker. Hon vill nämligen alltid ha alla själv.   


Har inte gjort många knop idag, handlat och gjort tacomiddag och dammsög av lägenheten medans min fina var på långprommis med Liten. Thats it!


Ska hoppa in i duschen och leta rätt på lite arbetskläder (som ska finnas någonstans). Imorgon ska jag jobba för första gången på lääääänge. Spännande och faktiskt lite kul. Kommer sakna Liten men känns ändå tryggt att hon ska ha pappahelg för första gången. Kommer gå kalasbra tror jag!



God natt!



//




Av Sarah - 24 februari 2012 18:08

Hej godingar!

 

Nu är jag sådär usel på o uppdatera igen. Blir glad när jag ser att många är inne och kollar varje dag trots att jag inte skriver för tillfället. .

Senaste veckan har det varit full rulle som vanligt. Åkte till Småland över helgen för att gå på dop. Lilla Alicia skulle döpas och det blev en lyckad dag i kyrkan med god mat och fika. Förutom dop så var det skridskoåkning på lördagen med en ett gäng glada, avslutade med en smarrig pizza med hela gänget. Lyckad helg!! Fint väder var det också.  


Hemvägen gick bra, åkte igenom ett snöoväder (värsta någonsin typ) och stannade bara en kort stund för att tanka. Lätt o smidigt o Liten höll sig på gott humör hela tiden.


    Lilla Alicia på dopdagen!


Fotade en hel del under helgen så håller på och sorterar och fixar på datorn. Blir lätt bara massa nya mappar så jag måste rensa upp o städa lite bland alla bilder.



Hepp hepp!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards