denrosafriheten

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sarah - 14 februari 2012 18:36

Längesen, hej hej.


Efter min magsjukehelg har det varit full rulle här hemma. Inte riktigt hittat tiden att sätta mig ner vid datorn. Har träffat fina vänner, fikat, shoppat, åkt skridskor, umgåtts med min fina, pussat och myst med Liten, städat, tvättat och gjort allt sånt där som hör till vardagen. Livet rullar på helt enkelt.


Idag gick vi upp tiiiiidgt (och då menar jag tidigt) närmare bestämt 04.30 för att skjutsa D till jobbet. Dagen till ära! Träffade chefen och nu är det klart, jag ska jobba fyra helger under våren. Mer om jag vill. Detta är helt på mitt initiativ och jag tycker faktiskt det ska bli skönt/spännande/roligt att få jobba litegrann. Liten kommer klara sig alldeles galant hemma med pappa.  


Idag är det ju Alla hjärtans dag, blev överraskad med godis på eftermiddagen och sen gick vi till en grekisk resturang och och smarrismarr mat. Mätt och belåten tänker jag krypa ner i soffan nu med godiset och min fina. Liten sover alldeles strax, och jag hoppas hon får sova i lugn inatt. Tänder på G så det är lite gnälligt men med lite alvedon i kroppen gör det susen!


Nu måste jag kila...


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards