denrosafriheten

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sarah - 23 januari 2012 13:47

Måndag och nu har vintern kommit på riktigt! Härligt.  


Helgen som var gick fortare än fortast som vanligt. I fredags åkte jag och Liten till stan och umgicks med bästa Emma, ett par stycken eller låt mig säga ett par kassar med reafynd inhandlat med presentkort blev det. Kan det bli bättre? En fika och sen hemmamys hos Emma. Liten höll sig pigg och glad hela kvällen.


I lördags startade vi med sovmorgon med min fina. Frulle och allmänt slapp. Senare åkte jag och Fia för att äta lite smarrigt och se Hamilton-i nationens intresse. BRA film!! Och vi båda undrar sen NÄR har grått hår blivit sexigt? tydligen nu. Persbrandt i "de luxe" förpackning.  Jisses, vi börjar bli till åren   Det blev en oväntat billig kväll med en del pulshöjare. Vi är nöjda!! Väl hemma efter bion blev det en match i monopol med min fina och hans bror, och det var någon som var stenrik, från början till slut. Jag vill ha rematch helt enkelt!!


Igår så var vi bara hemma. En promenad i snön och inhandling av mat. Städade lite och kollade tv, inget avancerat med andra ord. MysSöndag 


Nu håller Liten på och röjjer runt här så måste kila, dags för lunch! Lite senare än vanligt men vi råkade ta oss en ordentlig sovmorgon efter helgen.. hehe.



// 


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards