denrosafriheten

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Sarah - 18 december 2011 17:03

MysSöndag. Lyxade till det med en välbehövlig sovmorgon. Min fina jobbar men jag och Liten fick iaf sova ett par timmar extra. Mamma kom på förmiddagen och har umgåtts, busat och pussats med Liten. Bakat den sista degen med peppisar har vi också gjort.    Precis lagom dag och jag tänkte fortsätta vara inomhus resten av kvällen. Det är snöblask utanför fönstret så promenad får vänta tills imorn.


Igår så förutom att baka, städa och tvätta och umgås så möblerade vi om! Bytte sida på divanen på soffan bara men det blev stor skillnad i rummet. Idag när ögat vant sig så känns det faktiskt mysigare såhär.   Det är ett större projekt än man tror att "bara byta sida", men nu är det rent bakom under och i soffan också, hehe.  Åt god mat och fikade oss igenom lördagkvällen. Ett par spelrundor BUZZ blev det också. Somnade gott och Liten deckade och sov hela natten efter all uppmärksamhet. Skruttan!


Ska få igång en annan dator vi har här hemma så jag kan använda en "egen" eftersom min är helt död. Blir lättare att blogga med bilder och lite roligare inlägg då kanske.



Jaja, nu ska jag rota lite i kylen efter någor att äta!


Hoppas ni haft en trevlig 4:e advent!


//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards