denrosafriheten

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sarah - 3 december 2011 22:46

Godkväll godingar!


Bloggar från mobilen så vet inte alls hur detta kommer se ut. Min dator har ju kraschat och D sitter vid sin.

Träffade ju Emma i torsdags. Vi tog oss en sväng på stan och sedan en mumsig lite lättare middag. Alltid lika trevligt och Liten var glad och verkade nästintill överlycklig att få stå i centrum (som vanligt) :)


Igår var min fina ledig, startade dagen med en låååång sovmorgon och sedan en mysfrulle med julkalendern. Dagen lunkade på och på kvällen kom Fia för o kolla Idol. Kom i säng rätt sent så lyckades sova bort halva dagen idag också..hehe.


Har varit iväg en sväng idag och handlat lite. Gjort en pepparkaksdeg som ska vila tills imorn för då kommer Fia igen och vi ska julbaka! Fy fan för och blogga från mobilen, markören flyttar sig hit o dit o allt är piss och mitt humör störtdök nu ner i avgrunden... BLÄ!!!!


Nu avslutar jag här och går in o pussar på min Liten som ligger o sussar!


God natt!

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards