denrosafriheten

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Sarah - 15 november 2011 21:19

Jaha då har jag nu för andra gången sålt via Blocket. Jag tillhör den gruppen människor som av ren lathet (?) hellre går ner till grovsoprummet alternativt mosar in det i förrådet när det är något jag inte kommer använda/vill använda just nu iaf. I tron om att jag någongång i framtiden faktiskt kanske vill /behöver saken igen. NU är det slut med sånt.


Imorse vaknade jag pigg piggelin klockan fem och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Efter att ha försökt söva mig med Wordfeud (när man tänker blir man trött) så hoppade jag ur sängen och tog tag i lite saker här hemma. Dels mailade jag en överklagan till Stockholms bostadskö som skickat räkning till fel adress och min kötid gick förlorad. Jaja, det är en annan historia. Det jag vill säga är att jag la ut en annons på min 140 säng,. och nu ikväll så gick den ut genom dörren för 500 kr. Bör tillägga att den är väl använd i 7 år, min gamla kanin Muffin som fanns vid livet i början har gjort sitt i sängen om man säger så. Sen har jag också haft lite olyckligt slut på någon krogkväll här och där. Så den var inte top notch så att säga!! Som krydda på moset eller pricken över I:et så fick fick min underbara sambo en 100 kr extra för att ha varit otroligt hjälpsam och charmerande. Tackar tackar säger vi! Hade vi valt att be Kungsängen att ta med min äckliga gamla säng så hade det kostat oss 500 kr. Länge leve BLOCKET!


Nu som ni förstår ska jag rensa i mitt förråd och sälja grejer på blocket. Jag kan ju faktiskt ha något av värde. Eller värde för någon annan kanske jag ska säga. 


//




Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards