denrosafriheten

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Sarah - 14 november 2011 20:36

Nu har det gått sådär lång tid igen. Halva november har rusat förbi och jag har haft/har fullt upp hela dagarna. Om sanningen ska fram har jag knappt satt på datorn vissa dagar. Har varit i Marifred ett par dagar också och hälsat på mamma och pappa och mormor. Liten börjar bli stor och hon tycker ALLT är spännande och är faschinerad över det mesta.


Jag har verkligen en datorsvacka. Msn, facebook,bloggen, andras bloggar, nyhetssidor och mailen har jag knappt kollat åt. Jag finns på mobilen och i verkliga livet. Vet för många som spenderar timmar framför tex facebook. Jobbar inte folk liksom? Och nej, jag vill inte veta vad du gör varenda sekund så jag läser inte. Alla väljer ju själva likaså som att du väljer att läsa min blogg.


Jag skriver sällan något jag ska göra eftersom jag inte vill att folk ska veta när jag är hemma och inte, vart jag befinner mig och vad jag gör precis just nu. Däremot så skriver jag saker jag gjort, upplevt, tankar och funderingar och allt som kan röra sig i huvudet. Och ordbajsa är jag också duktig på...


Denna veckan är som alla andra uppbokad med roliga saker. En nära vän har nu precis gått på sina mamma-dagar! Wiihoo.. äntligen! Jag längtar ihjäl mig tills h*n är utanför magen. En annan fin väns liten är fortfarande innuti magen och det är vi alla tacksamma för. Jag kan inte annat än längta lite extra till december.


NU ska jag mysa ner mig i soffan med ett avsnitt House och en kopp te. Liten sover och min fina är hemma!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards