denrosafriheten

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Sarah - 30 oktober 2011 21:40

Idag har varit en alldeles lagom dag. Vaknade 12 och vred tillbaka klockan. Vi hade som vanligt sovit bort halva dagen trots en vision om att faktiskt gå upp lite tidigare och komma iväg hyffsat. Åkte till Bålsta för att reka området och passade på att fika hos D:s släkt. Alltid lika trevligt! Hade det inte varit för dom hade vi aldrig tänkt tanken på att flytta ut dit.


Eftersom vi inte kom ur sängen "i tid" så blev det inte så mycket rekande. Gled istället in på en husvisning helt spontant. Såå fint hus! Jag kände direkt att såhär skulle jag kunna bo! Öppen och fin planlösning, nytt kök och toalett. Fem rum på 113 kvm (en-plan) och en öppen spis i mitten av huset. STOR veranda och en lagom stor tomt med förråd och fina rabatter. Pratade lite med mäklaren och fick ett hum om priserna i området. Ska följa detta huset och se vad det går för.


Nu ska jag duscha och umgås lite med min fina! Liten sover för natten så det gäller att passa på  


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards