denrosafriheten

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Sarah - 29 oktober 2011 21:36

Godkväll godingar!


Igår var vi ute och åt smarrig medeltidsmiddag i Gamla stan och tog sedan några öl på Meduza. Jag som inte druckit på över ett år trodde ju att jag skulle bli jättefull efter 2 glas men icke! Jag håller formen än, fick i mig ett par järn dessutom. Trevligt var det och det var verkligen kul att komma ut!   Hemvägen gick bra med sällskap nästan hela vägen och det var med en ny känsla jag småsprang från tunnelbanan hem. Lycklig i hela kropppen! Hem till min fina familj .


Idag har jag faktiskt inte varit bakis (..så mycket), ett par glas vatten och en alvedon så är man som en ny människa. Har storstädat, dammsugit och torkat golven. Liten har varit glad men kräkts en hel del. Badat har hon gjort ett par gånger, och jag är på väg in i duschen för en andra gång. Jisses!


Ska rota lite i skåpen och se om det finns något gott. Det är ju faktiskt lördagkväll! 


Hoppas ni har en fin kväll!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards