denrosafriheten

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Sarah - 26 oktober 2011 22:15

Usch vad jag är dålig på att uppdatera bloggen! 


Har en ledig vecka med min fina. Det har varit mycket så tiden finns liksom inte riktigt att sätta sig ner och skriva. 

GLAD blir jag iaf när jag ser att så många är inne och läser trots den dåliga uppdateringen. Jag undrar såklart vilka ni är? 


I helgen händer det lite kul, på fredag så ska Liten vara hemma med pappa medan jag får roa mig! Wiihoo! Sen är resten av helgen uppbokad så det är full rulle.


Här kommer en bild på mina nya skor som jag shoppat. Investerade i ett par BRA kängor som är fodrade. Nu ska jag inte frysa om fötterna och jag slipper gå i mina trasiga (men ursköna) gympapjuck.


  Fotade lite hastigt med mobilen därav den kackiga kvaliten. Hmpf!


Nu sover Liten så jag ska passa på och ha lite egentid med D. En kopp te och cookies i vanlig ordning och lite mys!

Imorgon ska jag träffa en gammal vän för en dag på stan. Jag hoppas jag kommer hitta det jag söker! Jag hatar att springa runt och leta utan resultat. Fikar helllre då bort tiden. Kort humör är förnamnet.


God natt!


//







Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards