denrosafriheten

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Sarah - 20 oktober 2011 19:33

Torsdag. Denna veckan springer iväg precis som alltid. Har avnjutit två middagar hos fina vänner och hunnit med en del på dagarna också. Idag hade jag däremot pass på att vara hemma. Mellan klockan 11-13 skulle vår nya säng komma och mycket riktigt så kom den. Jag har aldrig i hela mitt liv sett någon lasta in en säng så snabbt. Om jag säger att dom var här totalt i 5 minuter så ljuger jag inte. Jag var i chock när dom lämna lägenheten. Dom bar varsin nittisäng under armen, ena killen tog pocketmadrassen (180x200cm) ensam uppför trappen och allt kastade dom in i sovrummet. Inplastat såklart.


Okej, dom har gjort det förr sa dom och jag var nästintill stum. Var tvungen och ringa mamma när dom gått! Effektivare killar har jag då aldrig skådat och trevliga var dom. Och sängen blev supernice när vi "monterat" upp den.  


  Taadaaa!(Lampan i taket gör skumma mönster i hela rummet)



Igår så åkte en fin vän in till förlossningen. Liiiite tidigt för bebis då hon är beräknad till december. Jag kunde inte somna om inatt efter att Liten fått mat utan låg klarvaken. Undrar hur det går? Blev uppdaterad på förmiddagen och kunde sedan sova ett par timmar. Vi håller alla tummar och tår här hemma och

hoppas deras lilla plutt vill stanna i magen ett par veckor till iaf. Vi tänker på er!


 //

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards