denrosafriheten

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Sarah - 17 oktober 2011 18:49

Det slår mig ibland. Tiden går så fort! Jag sitter och bläddrar i kalendern och upptäcker att jag snart (om 2 månader) varit hemma ett halvår. Snart halvtid. Såhär fort har aldrig ett år gått. Hjälp!


PUST.. måste ändå lägga alla sånna tankar åt sidan och njuta av nuet. Har en full vecka med massa inplanerat framför mig. Skoj! Nästa vecka har min fina semester. Nio dagar får han vara hemma med oss. Jag planerar ju som sagt inte mer än en vecka i taget så nästa är tom. Men med en del i luften om man säger så. Det gäller att fylla veckorna lagom så sov- och mystiden inte blir för lite.


Nu kan man väl ändå säga att hösten är här? Jag vill helst inte att det ska bli kyligare nu. Liten avskyr kläder och mössan är inte storfavoriten om man säger så. Naket ska det va om hon själv får välja.


Just ja, har sett att första julstjärnan kommit upp hos grannen. Är inte det lite väl tidigt? Nedräkningen har tydligen redan börjat och jag slipper (i år) all julstress i butik utan kan helt enkelt välja hur mycket jul jag vill ha. I vanliga fall brukar jag vara trött på julen innan december ens börjat. I år är det annorlunda.


//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards