denrosafriheten

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sarah - 14 oktober 2011 19:33

Godkväll godingar!


Nu har Liten repat sig efter den hemska vaccinationen. Skönt at hon är tillbaka till sitt gamla glada jag.


Idag har mamma varit här. Vi har haft mamma/mormor-dag! Gick en promenad i det fina vädret  ner till Älvsjömässan för att kika på underBARA barn- och VillaHem-mässan som pågår. Jösses vad mycket folk men ändå så man kunde röra sig runt. Matdelen var faktiskt väldigt lugn och vi smarrade i oss en helgod lunch för knappa 400 spänn. Som hittat! Eller inte... Trisst att dom uttnyttjar att folk måste äta och sätter hutlösa priser.


Det var otroligt mycket att titta på, dock inte så mycket gratisprover och godis som vi hoppats på men det var trevligt iaf 


     Hittade lite smått och gott till Liten för bra mässpriser. Badleksakerna kostade 5 kr styck! Handlade på mig nappflaskor och en luktfri blöjhink för kanonpriser. Har hört att barnbajs inte luktar hallon när de blir lite äldre. Hehe  Gratisprover som nappar och badbjöjor fick vi med oss hem också.


Mamma hade med sig en hel del fint till Liten imorse också. Min fina älskade bortskämda lillsnutta. Hon är värd allt jag äger och har. Det tycker tydligen mormor också.


    Tre supersköna pjamasar med fräckt tryck och body och byxor med Mumin och Lilla My på. Snyggast i stan, det är Liten såklart!


Som om inte det räckte fick hon även ett par varma mysiga tofflor att ha på sig i vinter och en liten groda att leka med. Morfar har valt bådadera!

Tack Tack Tack!!  


   


Nu är det lugna huset här hemma. Skönt med fredag och min fina är ju långledig! På söndag ska vi hälsa på katterna för en sista gång. Fixa betalning och försäkring. Såå lättad över att dom fått det så bra. Mina monsterkillar.


Hoppas ni får en skön helg!


//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards