denrosafriheten

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sarah - 9 oktober 2011 12:27

Hej godingar!


Har haft en liten datorpaus som ni kanske märkt. Vi åkte ner till Mariefred över förra helgen för att fira pappa och min bror. Det var lugnt som vanligt med massa smarrigt att äta. Vi gick promenad och hittade lite svamp inte så långt från vägen.


    Liten på svamppromenad! Roligare att sitta på pappas arm än i vagnen tyckte hon.


  Fyra generationer! 


Åkte hem en snabbis till stan för min fina jobbar ju i veckorna. Tvättstugan hanns med och jag packade snabbt ihop en ny väska för landet! Åkte och hälsade på finaste Linda som nu har en sååå fin och stor mage. I den bor Litens fästman eller buskompis eftersom jag tror att det blir en tjej! Såklart .  Wiihoo det är så spännande och nu är det verkligen inte långt kvar.


Resten av veckan har jag och Liten chillat i Mariefred. Vi har gått på promenader, tittat på hästarna och alla fina träd. Jag och mamma begav oss ut i skogen och plockade svamp så morfar tog med Liten på långpromenad. Nu har jag frysen FULL med svamp här hemma.  


     

Mitt älskade lilla charmtroll, hon växer så det knakar!   


Till helgen kom vi tillbaka till stan och hade Idolkväll i fredags med bästa Fia. Inget avancerat, mat och en massa godis. Allt i sin ordning.


Igår så sov vi halva dagen, gick en promenad till apoteket och affären. Handlade med en massa smarrigt för kvällen och åkte sedan och hämtade min fina på jobbet. Såg den nya Irene Huss filmen och somnade gott i hyffsad tid.


Idag är jag pigg piggelin och tänkte ta tag i fönsterna här hemma innan det blir alldeles för kallt. Jag har haft nog med ursäkter nu. Ska ut på promenad med Liten också innan solen försvinner.


Jahapp det var min uppdatering från veckan som gått! 


Over and out.


//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards