denrosafriheten

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Sarah - 30 september 2011 22:24

Japp så smarrigt fredagsgodis har jag framför mig.  


Jag fick min långa sovmorgon idag! Det är alltid skönt att sova men samma ångest när man vaknar och upptäcker att man nästan sovit bort hela dagen. Men men, går man och lägger sig klockan två på nätterna behöver man ju sova. 


Idag åkte vi och tittade på säng igen. Provlåg och funderade. JA! Klart vi ska ha en säng. Min gamla 140 säng är som en planka i jämförelse, och med min onda rygg är det en väldigt bra investering. Man har ju bara en rygg. Med 40% rabatt på Kungsängen gjorde vi ett klipp. Nu kommer det hem en Kungsängens Sofiero 180 cm till oss om ca 3 veckor.


  Wiihoo äntligen! Andra ben på den vi beställde dock.  


Ikväll har vi haft en trött och ledsen Liten här hemma. Hon sover nu äntligen men jösses vad hjärtskärande det är när hon skriker.   Vår lilla tjej, hon vill bara vara nära. Alltid.


Imorgon åker vi till landet igen. Pappa och min bror fyller år så lite kalas på söndag blir det. Nästa vecka har mamma semester så jag kommer tillbringa några dagar där nere. Skönt för Liten att andas frisk luft och åka vagnen på långa promenader. Lungt och stilla, jag längtar! 


NU ska jag duscha och chilla!


Hoppas ni får en skön helg!


//

Av Sarah - 30 september 2011 05:28

Godmorgon på er..


Efter sju timmars sömn tycker Liten att vi inte ska sova mer. Eller ja, hon har sovit sju timmar, själv har jag sovit tre. Klockan har en förmåga att springa iväg på kvällarna. Eftersom min fina är ledig idag så var vi uppe extra länge igår.


Nu sitter jag här med en kopp te och tittar på min pigga och glada lilla tjej som ligger i babygymmet. Att så lite kan roa småbarn. Jag är faschinerad. Konsten i sammanhanget blir att kunna somna om sen, hon lär garanterat slockna snart och jag kommer liggga pigg och klarvaken ett bra tag.


Nä dags att ladda fredagskänsla! Jag ska strax mysa ner mig i sängen och ha en lååång sovmorgon tänkte jag. Får se om resten av familjen håller med.


Hoppas ni får en fin dag!


//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards