denrosafriheten

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Sarah - 24 september 2011 20:59

Jaha då har jag också fastnat. Shit vilket beroendeframkallande spel.

Jag firar lördagkvällen till ära med en kopp te i soffan, ena stunden på alla fyra på golvet för att underhålla Liten, andra stunden i soffan med Wordfeud i högsta hugg. Pappa byter blöjor och på tv är det Mamma Mia. Teamwork kallas det.


//









Av Sarah - 24 september 2011 11:23

Vaknade 08.20 i ett ryck och trodde nästan Liten dött. Var på mammagrupp igår och det var en hel del skrik från andras bebisar så Elin var helt färdig efteråt. Hon somnade runt 23 tiden och har sovit hela natten! Min fina duktiga lilla tjej. Hon satt tyst som en mus på mammagruppen och bara tittade på dom andra skrikande ungarna. Blev helt enkelt för mycket för henne. Konstigt att hon sovit så länge och mycket med tanke på att hon sov i vagnen nästan hela dagen också.


Så imorse när jag vaknade fick hon komma över i vår säng, och trots att hon inte ätit på så länge så flina hon och var glad. Lite mat i magen sen hade vi en riktigt pigg och glad liten skrutt här hemma.


Har spenderat morgonen i soffan med hela familjen. Nybakat bröd och yoghurt till frukost och såklart en film! Såg Resan till jordens medelpunkt (som för övrigt gick på tv igår kväll). Lagom film att vakna till, helt klart en barnfilm så den slutade lyckligt   


Nu blir det en dusch och sen får vi se vad dagen bjuder på!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards