denrosafriheten

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Sarah - 9 september 2011 16:37

Nu är det en timme kvar innan en familj från Älvsjö kommer hit. Dom har ringt på annonsen jag la ut på mina monster och lät väldigt intresserade. Dom bor i stor villa på 200 kvm i Älvsjö med tomt. Så egentligen är det ju super.Två barn på 4 och 6 år finns också i familjen. Mina killar har aldrig träffat barn så jag hoppas verkligen att det går bra. Barn orkar ju busa och leka i massor och det är ju det som dom behöver. Aktivering. Och en trädgård dom kan få gå ut i på sommaren.


Har fått en hel del mail och det finns en till som skulle vara intressant om denna familjen inte passar.


Åhh.. så blandade känslor. Jag ä nog innerst inne glad och jag hoppas att dom vill ha dom och att det nya hemmet blir super. Katter ska inte leva i lägenhet på så liten yta som vi har. Understimulerade är bara förnamnet.


Men ändå, mina små gullisar  Även om jag stor del av tiden skulle kunna slå ihjäl dom eftersom dom terrar hela tiden. Tänk att få sova en hel natt! Eller mjaa... nu finns ju Liten. Men tänk att få vakna bara dom gångerna hon vaknar och inte när katten ska ha mat, leka, umgås, mysa osv.


Det är dags att lägga Egot på hyllan! Kamma mig och se j*vligt glad ut och hoppas att dom diggar deras barn.



//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards