denrosafriheten

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Sarah - 4 september 2011 14:01

Kan inte påstå att jag gjort något idag. Har vaknat, ätit frulle och ja.... det var allt!


Har drömt en helt sjukt verklig dröm på förmiddagen, så verklig att jag nöp mig själv i armen i drömmen. Den började bra inne på Lindex i sminkhyllan där en vän jobbar (som i verkligheten inte alls jobbar där), vägen utanför Lindex var helt plötsligt ett naturområde som taget ur en skräckfilm. Jag red på någon kreatur från början av istiden. Den hoppar över kullar och över fetaste stupen med mig på ryggen. Helt plötsligt stöter vi på en människa som saknar ben, och en hel del andra obehalgliga saker. Drömmen kändes så verklig att jag faktiskt trodde på det, i drömmen alltså. Jag nöp mig flera gånger och tänkte "Va fan, det här händer ju verkligen!"


Jag vaknade såklart tillslut men med en mycket märklig känsla. Tog en stund innan jag fattade att jag inte drömde längre och att min Liten som låg bredvid i sängen faktiskt var på riktigt. Skööönt , nu vill inte jag sova mer idag iaf!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards