denrosafriheten

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Sarah - 23 augusti 2011 13:45

Hej godingar!


Här hemma har febermonstret kommit på besök. Än så länge är det bara jag som lider, får hoppas att Liten klarar sig. Vi har en pjamas-dag idag! Har myst ner oss i soffan med kudde o täcke och på tvn är det just nu Ellen.


Detta bröt ut igår och jag var väl mer död än levande på kvällen. Som tur är har jag ju världens bästa sambo som gick till affären och handlade hem lättlagad mat och en hel del godis och glass så jag ska klara mig ensam med Liten idag. Det nya numret av Cosmopolitan fick jag också! TACK!!   


Igår (innan jag höll på o dö) var vi iväg och fixade lite på stan. Har köpt lite nödvändiga pysselgrejer, glödlampor, plugg osv. Så nu kan jag klistra in alla foton (som för övrigt damp ner i brevlådan igår) i Litens bok! Ramen med hand-och fotavtryck är klar med ett fin fint fotografi i mitten. Nyckelskåpet ska upp i hallen och lite andra grejer. Har inte helt bestämt vad än 


Nu ska jag fortsätta att knapra alvedon och hoppas på att febern försvinner. Har varken tid eller lust att vara sjuk, för till helgen åker vi till Småland. Får hålla tummarna för att jag inte smittat ner resten av familjen till dess.


Tjipp!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards