denrosafriheten

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Sarah - 20 augusti 2011 20:15

Även om jag är hemma alla dagar i veckan så är det ändå något speciellt med fredagar. Helgkänslan kommer smygandes och det är ett par dagar man får unna sig det där extra. Som godis tex!


Igår åkte jag och Liten och hälsade på bästa Emma. Vi gick en promenad ner till Västermalmsgallerian och åt en god lunch och pratade om allt och inget. Spanande lite i några butiker i hopp om att hitta något nytt. Det blev två bodys, en mössa och två läckra skålar. Tiden sprang iväg men vi var hemma lagom till lite fredagsmys!  


Idag har vi haft mamma/mormor-dag! Har faktiskt inte varit på stan utan myst i lägenheten. Gått igenom Litens kläder, bort med det urväxta (!) och in med det nya. Hon fick en himla massa fint så nu slipper hon gå naken i vinter.  

En smarrig paj till eftermiddagsfikat snurrade jag ihop, lätt-plätt.


Nu ska jag bada Liten och fixa iordning för kvällen. En kopp te och en film står näst på schemat.


Hoppas ni får en kalas lördagkväll!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards