denrosafriheten

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Sarah - 17 augusti 2011 06:09

Godmorgon godingar!


Nu kan man ju undra vad jag gör vaken såhär tidigt. Kanske inte så lustigt tänker väl ni som vet att en 1-månaders bebis inte har någon dygnsrytm installerad än.


Igårkväll så startade Elins långa sovperiod liiiiite för tidigt för min smak. Jag o D hade myst ner oss i soffan och slagit på nya Irene Huss filmen,som för övrigt var sjukt obehaglig men väldigt bra!


5 ½ timme sov liten tills det var dags för mat runt en sisådär halv tre inatt. Sen somna hon om och jag tänkte att "skönt! allt är precis som vanligt och nu kommer hon säkert sova ca 4 timmar till" men NEJ. Hon sov till halv fyra och sedan dess har jag varit vaken. Hon har sovit till och från och under tiden låtit mer eller mindre som en hel karl.


Nu sitter jag här med en pigg och glad skrutt som tycker allt annat är spännande än sängen. Jag har precis kokat en kopp te och funderar på att sätta på en film. För sova ska vi tydligen inte göra nu.


Har också råkat klicka "OK" på någon uppdatering i webläsaren så nu funkar allt skit. Markören hoppar lite som den själv vill, så det är bäst jag lägger ner det här nu.


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards