denrosafriheten

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Sarah - 13 augusti 2011 10:56

Igår var en bra dag. En riktig shoppingdag. Varför blir man så glad av att shoppa egentligen?    Nu har min liten fått en hel del nya kläder, en vindtät overall till hösten (polarn&pyret) och en helmysig dunpåse att ha i vagnen när det blir riktigt kallt. Hittade också en kofta och ett par linnen till mig själv.


Träffade fina E och hennes lilla familj för en fika och oj vad barn växer fort. Nu går hennes lilla med stadiga steg och jag kan inte göra annat än o längta! Ett fint paket fick min liten också. Trevlig start på helgen måste jag säga!


Idag ska det byggas ikeamöbel här hemma. En till MALMbyrå till sovrummet. Måste ha mer förvaring för kläderna får verkligen inte plats längre. Elin ska få en egen byrå nu.  


Men först frulle!


//


 




Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards