denrosafriheten

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Sarah - 3 augusti 2011 22:15

Gokväll godingar!


Tänkte sammanfatta den senaste veckan eller dryga två veckor som jag inte bloggat. Vi har varit iväg i princip hela tiden. Efter en hel del fikande och besök tog vi oss två dagar ensamma för att sedan åka ner till Mariefred igen. Kör en bildbomb istället med lite text till  


     Vi har varit i Tyresö. Ute vid Uddby Gård och promenerat och rekat badplats. Vädret var lagom svalt och området är  helt klart värt ett besök igen.


    En utflykt till Lida friluftsgård. Tog en vända äventyrsgolf och en lunch på deras värdshus. En lyckad dag trots att jag förlora i golfen.  


      Packade in oss i bilen och åkte till Mariefred. Har promenerat i Hjorthagen och nöjet var nog mest för killarna. Hjortarna såg vi på riktigt nära håll och jag slapp förklara att det faktiskt finns hjortar där och att det inte bara var påhitt. Utsikten från berget är ju fantastisk fin också!  


   

Ännu mera promenad hemma hos mamma o pappa. Vi plockade smultron och blåbär och gjorde en smarrig paj.


     

Vi begav oss till Eskilstuna över dagen för att besöka Parken Zoo. Det var jag, Elin, Daniel, mamma och min bror som vandrade området runt och tittade på alla djuren! En heldag med mycket sol och jag tror jag kanske brände mig en aning.

  Pusspaus/sovpaus utan vagnen

  Inte helt otippat var det en av oss som tog den "läskiga" utgången på vägen hem.  


    Sen har vi chillat en hel del också.


Nu är vi tillbaka i stan och planerar för den sista veckan som min fina är hemma. Sen börjar vardag med jobb och jag ska vara hemma o snusa bebis alldeles ensam. Vår fina tjej! Som växer så det knakar och som fortfarande är väldigt snäll. Världens finaste bästa med andra ord!  


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards