denrosafriheten

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Sol, sol, sol,

Av Sarah - 8 juli 2011 20:52

Fortsätter veckan i samma anda som tidigare. Har hängt vid vattnet i solen med min fina. Som för övrigt överraskade med att komma hem supertidigt från jobbet!  NU börjar vår semester.... hela 5 veckor tillsammans!


Imorgon är det BF. Men jag förväntar mig inte någon bebis för det. Vi ser fram emot några dagar ensamma och utan Mini. Ska ta tillvara på sista tiden bara du &jag. 


Kan tillägga att jag är såååå nyfiken på vem som bor i min mage, men har man väntat 40 veckor så kan jag vänta några dagar till. Om 2 veckor är du garanterat här! Jag förstår inte stressen med att få ut bebis på BF eller innan, och att det är sååå jobbigt att gå över tiden. Dom flesta gör ju det. OK om man mår dåligt, då kan jag förstå. Men annars.


Jag mår fortfarande prima och har inte ont någonstans. Förväntar mig nästan en payback från moder natur som kommer komma med förlossningen from HELL till mig. Jaja, det lär visa sig.


Det är mysigt att få fixa det sista nu iaf. Bäddade spjälsängen och vagnen idag. Såå fiiint! 




Tjillevipp!


//


 
 
Marlie

Marlie

9 juli 2011 22:35

Jag blir glad när man läser det här inlägget! :) äntligen någon mer än jag som tänker så! Njut och mys extra, snart kommer mini och då kommer ni vara så förälskade i den lilla varelsen! :)

Härligt att du mår så bra :D jag håller tummar & tår att förlossning och amningen, om du ska amma, kommer flyta på till tusen :)

Massa kramar från mig till er!

http://Marliie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 17 juli 2012 14:33

Nej inte jag iaf. Loggar in här av en slump då nya appen släppts. Nu kan man alltså blogga från mobilen och jag har alldeles precis just nu börjat utforska denna och hittills verkar det väldigt smidigt! Ser att det är en hel del som är inne tr...

...

Av Sarah - 19 mars 2012 18:46

    Bloggpaus...     Tar en bloggpaus på obestämd tid. Har inte bloggat på länge nu och jag har alldeles för mycket (roligare) saker att göra. Jag återfinns på mobiltelefon och IRL. Har funderingar på att stänga ner mitt facebook-konto ocks...

Av Sarah - 7 mars 2012 09:51

Vaknade lite motvilligt imorse och var en aning trött efter gårdagen. Fick dock sovmorgon till nio så det tackar jag Liten för! Igår åkte jag och C in till söder för lite smarrig mat, någon öl och Stand up på Big ben. Ingen vanlig Stnad up utan olika...

Av Sarah - 6 mars 2012 13:41

Vaknade 07.30 av alarmet och snooozade till 08. Jag är en tidsoptimist och tänkte att 50 min borde räcka för mig o Liten att göra oss startklara. Det gick.. men nästa vecka tänker jag nog kliva ur sängen en kvart tidigare!   En rask promenad i nå...

Av Sarah - 5 mars 2012 20:25

Imorgon förmiddag ska vi på Babysim! Ska bli så kul o ta med Liten dit, tror hon kommer tycka det är spännande med stor bassäng och små bebisar att titta på. Hon kommer säkert tillhöra den äldre skaran men va gör det? Det är ju aldrig försent o vänja...

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards