denrosafriheten

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Sarah - 6 juli 2011 19:30

Vad är det för dag egentligen? Är inne på min fjärde vecka hemma och känner mig helt tillfreds med det. Hur ska detta sluta?


Idag har jag fått lite gjort iaf. Vaknade halv nio och studsade ur sängen (nästan). En dusch och frulle så är man ju på topp. Åkte ut till Bromma Blocks för att kolla på skötväska och en del annat. Men kom därifrån tomhänt!   Att det ska vara så svårt o hitta saker man gillar. Letade också efter en "Min första bok/Mitt första år"-bok, men hittade ingen heller som föll mig i smaken. GAAH! blir galen på mig själv ibland.


Åkte förbi jobbet och hälsade på, tömde skåpet osv. Kändes lite märkligt att vara där och inte jobba. Och ännu märkligare att jag inte kommer jobba på så länge. Men det var med ett stort leende inombords som jag sa "hejdå" och lovade dyrt o heligt att hälsa på i höst.  


Imorgon hoppas jag på SOL och packar badväskan för en dag på stranden.   


  Mitt bästaste  ! Tänk, snart är vi tre....




//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards