denrosafriheten

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Sarah - 30 juni 2011 20:58

..kan man göra lite vad man vill. Exakt det har jag gjort idag. Det blev lite ändrade planer och Mariefred får vänta till helgen. Istället åkte jag och fina F ut till Gömmaren efter barnmorskebesök och en pytte liiiiiiiiten shoppingrunda på ca 25 min.   


En packad picknickväska och en sol som värmde gott. Det blåste faktiskt en aning men det svalkade gott. Inte alls mycket folk, kan räkna dom på 2 händer, utspridda på lagom avstånd. Jag avskyr att trängas på stränder! Lyckad dag vid vattnet och jag tror jag har fått lite färg.


  Ett korsord i vattnet slår det mesta. Kärring som jag är. 


    Två fina fynd på rean idag igen! 


Jag planerar regn tills imorgon så mina hall-lister kan bli klara... eller påbörjade. Ska hålla mig ifrån stan och den hysteriska rean som råder, jag kan ju inte hejda mig! Men lite balsam för själen kan jag vara värd. Iaf om jag får tycka!


Nu ska jag fixa lite kvällsmat!



 


//





Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards