denrosafriheten

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Sarah - 29 juni 2011 22:30

Gokväll godingar!


Idag började jag dagen med en fet sovmorgon. Ställde klockan som vanligt på halv nio men snoozade bort det och klev ur sängen frammåt halv elva. Härligt!

Åt frulle på balkongen medans mina små monster försökte bryta sig in i ljuslyktan som en stackars skalbagge kraschlandat i. Jag räddade den lite senare när jag upptäckte att den skulle gå en säker död tillmötes. 


Åkte in till stan för att kolla på skor och senare möta upp min fina. Möttes av en sjuk rea så två somarklänningar (som kommer funka även när jag inte är tjock längre) och ett jättesött linne som bara skrek efter mig. Nöjdast i stan är jag!


      


Jag köper som vanligt två likadana fast olika färg.  


Efter spontanshoppingen möttes vi upp och inhandlade lite smarrismarr och satte oss i Humlan på den fina picknickfilten som jag så smart hade förberett. Helt otippat så hittar vi tre stycken, OBS 3 st! fyrklöver! Jag menar, när man var liten fick man leta läääääänge och väl för att hitta ens ett. Så tre önskningar avlagda, hemliga såklart. Wiihoo.. shit va jag diggar att vara ledig!  


En liten promenad upp till Sergels torg efter picknicken för att såklart gå på premiären av Transformers 3 . WOW, jag är sån meganörd men jag bara älskar Transformers. Sjukt bra film, spring o se!


Nu ska jag hoppa in i duschen och avsluta kvällen med en glass och lite tv. Kanske går det något bra ikväll?


Jag hoppas på fint väder imorgon så jag kan få slänga mig i poolen hos mamma och pappa. Men innan dess ska jag till barnmorskan och lyssna på Mini och mäta magen. Jisses, den kan nog inte bli större nu. Och förresten, idag är det 10 dagar kvar! Håll i hatten vad tiden går fort. Snart är du här! 



//




Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards