denrosafriheten

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Sarah - 28 juni 2011 19:24

Har nyss kommit hem efter en dag ute på Ekerö. Med picknick och en hel del mumsigt fika åkte vi ut till den Blå lagunen. Vattnet var kanske en aning kallt men efter ett par dopp gick det hur bra som helst. Solen stekte och jag har nog brännt mig litegrann på axlar och näsa.


Nu blir det lugn kväll i soffan. Tänkte rota fram en film som inte kräver så mycket hjärngymnastik   


Imorgon är en ny dag med strålande sol.. undra vad jag ska hitta på ? Innan bion med min fina på kvällen.



Tjillevipp!


//

Av Sarah - 28 juni 2011 10:28

Nu är verkligen sommaren här!! Jag har helt klart vant mig att vara ledig, längtar inte ett dugg efter att jobba   


Midsommar firades nere i Småland hos fina vänner med sillunch, grill och kubb. Lite växlande väder men en del sol fick vi allt. Med ca 2 veckor kvar till BF så var jag extra uppmärksam ifall något skulle dra igång. Men det klarade sig! PUH. Bebis får gärna stanna tills den 9 juli. Hemvägen gick bra och vi lyckades åka någon magisk tid så vi slapp nästan alla köer. Antar att alla barnfamiljer klev upp i ottan när dom skulle hem.


Här hemma är det olidligt varmt i lägenheten på eftermiddagarna. Har fixat iordning balkongen med lite blommor och en bänk att sitta på. Mysigt!! Äntligen kan man använda balkongen  på riktigt, tog mig bara 2 år att fixa  


Nu blir det lite frulle på balkongen och sen har jag både en och två planer. Får se vart vi hamnar helt enkelt!



Tjipp!


//


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards