denrosafriheten

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Sarah - 23 juni 2011 16:16

Imorse vaknade jag (liksom resten av typ hela Sverige) av världens smatter mot rutorna. Härligt med regn! Det blir lite extra mysigt när man får ligga kvar i sängen o dra sig.


Har tvättat och fixat idag och nu är det bara väskan som ska packas klart. Ikväll åker vi mot Småland och solen (förhoppningsvis)!!  


Har en liten snorig katt här hemma för tillfället, stackarn. Han har nyst säkert 8 gånger på raken ibland. Kliar o gnider sig om näsan. Han har envisats med att sova ute på balkongen om nätterna och även när det inte är så jättevarmt. Lille plutt, klarar ju ingenting. Men men , han är lite bättre idag iaf. 


Näpp, ska avveckla min datorkoma här och göra lite nytta. Konstigt att man alltid fastnar när man har massor att göra.   



Ha en riktigt fin midsommarhelg allihopa!



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards