denrosafriheten

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Sarah - 22 juni 2011 09:40

Hade en bra dag i Uppsala igår! Åkte med fina F och kollade in lägenheten (som dock ska flyttas ifrån) men kul att du kommer tillbaka till stan! LIKE. En god lunch och sen en sväng på stan och Uppsala levererade nada, kan ha berott på min ständiga bestlutsångest men inte ens en nyckelring hittade jag (!).


Gjorde ett försök att hitta hem till bror min alldeles själv, men snurrade runt i 20 minuter innan jag ringde. Hur svårt ska det vara och hitta dit? Att jag aldrig lyckas. Uppsalas gator är förvirrande . Hursomhelst var det kul o ses, längesen! Fikade och pratade och såklart provkörde bilen. På vägen hem fastna jag i värsta köerna, stod helt still ungefär en mil utanför Stockholm. Att folk pallar att pendla med bil dagligen är ju ett mysterium!


Nu blir det lite frulle här hemma för att sedan åka till Liljeholmen för en lunch! Ska försöka hinna slipa lite lister under dagen så att hallen blir helt klar. Men men, jag bestämmer aldrig något i förväg utan får se vad jag känner för helt enkelt! 



Hoppas ni får en bra dag!!  



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards